דלג לתוכן העמוד
יום שני, 23 בספטמבר 2019
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

הלב הירוק בתערוכת התיירות הבינלאומית

מטה יהודה השתתפה בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית. התעניינות רבה בדוכן 'הלב הירוק תיירות מטה יהודה'

המועצה האזורית מטה יהודה השתתפה השבוע בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתיתIMTM - האירוע המרכזי של תעשיית התיירות בישראל אשר בו משתתפים מאות גורמי תיירות מרחבי הארץ. לתערוכה הגיעו גם נציגי מדינות וגורמי תיירות מחו"ל אשר גילו עניין בעמדה שהציבה המועצה ובה הוצגו פסטיבלי האוכל והיין, מבשלות הבירה, הצימרים ובתי המלון, האומנים ומפות התיירות של מטה יהודה ושל תיירות האופניים הענפה. במרכז ההתעניינות עמדה חוברת פסטיבל האוכל הכפרי ה-14 שייערך בחודש הבא במטה יהודה אשר משכה עניין רב בקרב המבקרים. "שמה של התיירות הכפרית במטה יהודה הולך לפניה", מסר ראש המועצה משה דדון. "מאות סוכני נסיעות ותיירות מהארץ ומהעולם ביקרו אצלנו בעמדה והתרשמו מהפיתוח שאנו מובילים באמצעות היקבים, מבשלות הבירה, הצימרים ובתי המלון, ועוד עשרות בתי עסק ייחודיים". תערוכת התיירות International Mediterranean Tourism Market ) IMTM ) היא האירוע השנתי הוותיק והמרכזי של תעשיית התיירות בישראל אשר נערכת בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל וחברת אל-על ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל ומנהלת "עיר עולם ותיירות" בעיריית תל אביב יפו. התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בה דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים. על מהפכת התיירות במטה יהודה מעיד גם עמוד הפייסבוק של מחלקת התיירות במועצה - 'הלב הירוק תיירות מטה יהודה' שחצה השבוע את רף 5,000 האוהדים, לאחר שלושה חודשי פעילות בלבד. בעמוד ניתן למצוא עדכונים על מגוון האירועים, הפסטיבלים והבילויים בשעות הפנאי במטה יהודה. העמוד הוקם כחלק ממאמצי המועצה והעומד בראשה לחזק את התיירות הכפרית במטה יהודה, לעודד את היזמות ולהאיץ את תיירות הפנים מרחבי הארץ למטה יהודה. במועצה הודו השבוע לעובדי מחלקת התיירות שייצגו את מטה יהודה בתערוכה.

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?