דלג לתוכן העמוד
יום חמישי, 28 בינואר 2021
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

חדש במטה יהודה: הודעת ווטסאפ למוקד המועצה

החל מהשבוע יוכלו תושבי מטה יהודה לפנות למוקד המועצה גם בשליחת הודעת ווטסאפ למספר 052-7250801

33.jpg

תושבי מטה יהודה, יש לכם ערוץ פניות נוסף למוקד המועצה. החל מהשבוע מוזמנים התושבים לפנות למוקד המועצה באמצעות שליחת הודעת ווטסאפ לטלפון שמספרו 052-7250801. הפניות יתקבלו ישירות במחשבי המוקד ויטופלו באותו האופן בו מטופלות פניות טלפוניות ופניות במייל למוקד המועצה.

"השירות החדש החל בתקופת הרצה", מסר סיון כהן-טופל, מנהל המוקד, "זה מנוהל באותו אופן שבו מנוהלת שיחת ווטסאפ בין שני אנשים, דרך המחשב במוקד. התושב ידווח לנו על מפגע ויוכל להוסיף גם תמונה. ברגע שקיבלנו הודעתו אנו פותחים פניה במחשב והתושב מקבל אוטומטית הודעת SMS על קבלת הפניה ותחילת הטיפול בה. מכיוון שמדובר בווטסאפ יכול מאוד להיות שניצור הודעה חוזרת גם שם. לאור השירות החדש בכוונתנו לתגבר את המוקד במוקדן נוסף".

"מטה יהודה עושה צעד נוסף בחיבור שבין טכנולוגיה, שירות וקהילה", הוסיף כהן-טופל, השימוש ההולך וגובר בטלפונים חכמים מחייב את המועצה להרחיב את שירותי המוקד לתושבים, ומספר הווטסאפ החדש מאפשר גישה מהירה ונוחה להעברת פניות למוקד. עבורנו זה אתגר חדש שנועד לעודד את התושבים לעשות שימוש רב ככל הניתן בשירותי המוקד".

שיטת עבודה

קו הווטסאפ החדש יהיה פתוח וזמין 24 שעות ביממה במכשיר הנייד או בטבלט ובמקביל במחשב במוקד. כל מסר נכנס ייענה על ידי נציג תוך זמן מינימלי בהתחשב בעומס שיחות הטלפון הממתינות בתור. כל פניה חדשה שתירשם במערכת ניהול הפניות תצוין כפניית ווטסאפ לצרכי ניתוח ומעקב.

במקרים מיוחדים, כדי לקצר את זמן המענה, ישיבו המוקדנים לבקשת מידע על ידי תמונה, כגון צילום של עמוד רלוונטי מתוך חוברת, צילום של דף מידע רלוונטי באתר המועצה, מפה וכד'. במהלך ההתכתבות יתבקשו התושבים לצרף פרטי זיהוי (שם פרטי + שם משפחה), ופרטיו של המודיע יישמרו לצורך יצירת קשר עתידי לצורך בירור נוסף או עדכון על אופן טיפול בפנייתו.

תחומי אחריות

כל פנייה מצד התושבים – בחיוג ל-8108*, בהודעת ווטסאפ למספר 052-7250801 או במייל נרשמת במערכת המוקד. במהלך שעות הפעילות של המועצה מגובּה המוקד על ידי האגפים, כאשר בכל אחד מהם פועל עובד שתפקידו לקבל את פניות הציבור ולהמשיך בטיפולן, תוך חתירה למתן מענה הולם בזמן הקצר ביותר.

מענה מיידי ניתן לבעיית ביוב, פיצוץ מים, בור בכביש, שמן בכביש, עץ שנפל או נוטה ליפול, חוסר במעקה בטיחות, נפילת תמרור או עמוד תאורה, בעיית תאורה, קצר חשמלי, בעיית בטיחות במתקני משחקים, הצפת מים בכביש (ניקוז), מדרכה שבורה ושיטפונות.

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?