דלג לתוכן העמוד
יום שלישי, 14 ביולי 2020
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

עלייה של 30% בפניות למרכז לילד ולמשפחה

"בזמן משבר הקורונה ראינו עלייה של כ- 30% בפניות למרכז לילד ולמשפחה בתחום הגירושין, אובדן ושכול, יחסי הורים וילדים ועוד וכתוצאה אנו נערכים להרחבת הצוות וזאת על מנת להעניק טיפול שוטף לכלל התושבים במועצה", כך אמרה השבוע מנכ"לית המועצה האזורית מטה יהודה, יעל אברמן טאובין.

המרכז לילד ולמשפחה במטה יהודה, המונה עשרה מטפלים המיומנים בטיפול משפחתי וזוגי, מטפל במהלך השנה בכ-200 פונים, במגוון התערבויות שונות, ובהן טיפול באמצעות מוזיקה, אומנות ובעלי חיים.

במהלך תקופת הסגר עברו במרכז לקיום המפגשים מרחוק, באמצעות המדיה הווירטואלית. לדברי העובדים, הטיפול הוירטואלי הוכיח את עצמו במקרים רבים כאפקטיבי, והיעדר הקירבה הפיזית, גרמה לפתיחות רבה יותר והעלאת נושאים אינטימיים יותר.

עם זאת, במרכז ציינו כי היו משפחות שהעדיפו שיחה טלפונית או ביקשו להמתין לפגישה פנים אל פנים, מאחר והמפגש ב"זום" הקשה עליהן את השיחה המקצועית. גם במקרה כזה המרכז נערך לקדם את הטיפול והקשר בהתאם.

בעקבות החזרה המדורגת לשגרה, במרכז לילד ולמשפחה במטה יהודה יבחנו את השפעתן של דרכי הטיפול מרחוק, בתקווה לימים שקטים ושגרה בריאה ומבורכת.

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?