דלג לתוכן העמוד
יום שישי, 22 בנובמבר 2019
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

תלונה: ההסעה מורידה את הילדים מוקדם מדי

באגף ל'תכנון אסטרטגי ושירות' של המועצה האזורית מטה יהודה, קיימו השתלמויות "מוגנות בהסעות" ל-400 נהגי חברות קבלן ונהגי המועצה המסיעים את תלמידי המועצה וזאת במסגרת. ההדרכות בוצעו בשיתוף מחלקת תחבורה, בטיחות בתעבורה, ומנהל החינוך והודגשו בהן ההתנהגות המצופה מהנהגים אל מול התלמידים, ההורים והצוות החינוכי בבתי הספר.

סיון כהן טופל, מנהל האגף לשירות ותכנון אסטרטגי: "הדרך לשנה נקייה מאלימות בהסעות התלמידים מתחילה ונגמרת ברמת הסבלנות וההגינות שבה הנהגים יובילו את הילדים שלנו בבטחה לבתי הספר ובחזרה מהם. אנו נחבק כל נהג שיתנהג כראוי לילדים שלנו, ולחלופין אנו לא נוותר ולא נתפשר עם נהג שלא יתנהג כמצופה ממנו כאיש מבוגר וכנותן שירות לילדי והורי המועצה שלנו".

שניר פירו, מנהל 'הרשות לביטחון קהילתי': "זוהי השנה השלישית בה אנו פועלים בהתאם להנחיית ראש המועצה וסגניו. אנחנו משתפים פעולה עם שאר המחלקות הרלוונטיות ויחד אנו מובילים שינוי תודעתי ומעשי בקרב נהגי המועצה ונהגי הקבלן. השינוי יוביל להתנהגות נאותה כלפי התלמידים, התושבים והצוותים החינוכיים, והדרך הטובה ביותר היא להסתכל להם בלבן של העיניים ולומר להם שהם השותפים שלנו לתהליך הזה.

עם זאת, במהלך חודש ספטמבר הגיעו ל'בקיצור' תלונות של הורים בנושא ההסעות. הורים ממושב אדרת שילדיהם לומדים בבי"ס האלה מתלוננים כי האוטובוסים שמובילים את ילדיהם לבית הספר אוספים אותם מוקדם מדי ומורידים אותם לפני ששער בית הספר נפתח. “הילדים מגיעים לבית הספר כשהשער נעול ואין מבוגר אחראי בסביבה", מתלוננים ההורים.

לדברי ההורים, נהגי חברת ההסעות ממהרים מאוד מסיבה לא ברורה והילדים שמגיעים לבית הספר הסגור נותרים ללא השגחה במשך 15-20 דקות. לדבריהם פניות למועצה ולחברת ההסעות נותרו ללא מענה.

בנוסף, מתלוננים הורים שילדיהם לומדים בבי"ס 'קרוב' על כך שילדיהם נאלצים להמתין זמן רב בתחנת ההסעות וכי האוטובוסים מאחרים.


 

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?