דלג לתוכן העמוד
יום שלישי, 24 בנובמבר 2020
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

ביג ובטרם פותחים בקמפיין למניעת שכחת ילדים ברכב

קמפיין שכחת ילדים ברכב

קבוצת ביג מרכזי הקניות, אשר שמה לה למטרה לקדם מטרות חברתיות באזורי פעילותה, יוצאת בפרויקט להעלאת המודעות למניעת שכחת ילדים ברכב בשיתוף עם ארגון בטרם לבטיחות ילדים.

שיתוף הפעולה יתקיים במהלך החודשים יולי אוגוסט ומטרתו לעורר ולהדגיש את חשיבות המודעות לנושא שכחת הילדים ברכב.

במסגרת זו, יוצאת קבוצת BIG בקמפיין פייסבוק שיקיים תחרות סלוגנים להעלאת המודעות למניעת שכחת ילדים ברכב ויקרא לגולשים לחבר סלוגנים בנושא. הסלוגן הזוכה הוא זה שילווה את הקמפיין למניעת שכחת ילדים

ברכב של BIG וארגון בטרם בשילוט במתחמי BIG, תוך ציון שם הזוכה וכן 1,000 שקלים לקניות במתחמי BIG.

בנוסף, תקדם BIG תכני בטיחות ילדים במסגרת הופעות והצגות הילדים שיתקיימו במרכזי BIG במהלך חודשי הקיץ הכוללים את מיטב אמני הילדים והנוער וכן תקים קיר צילום המעביר את המסר למניעת שכחת ילדים ברכב במרכזיה, אליו יוזמנו לקוחות המרכזים להגיע, להצטלם ולקבל מתנה.

הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית קבוצת BIG: "תופעת שכחת ילדים ברכב הפכה לצערנו לתופעה שחוזרת על עצמה ואנחנו בקבוצת BIG החלטנו לפעול על מנת להגביר את המודעות ולהילחם בתופעה. חברנו לארגון בטרם באופן שיעלה את המודעות לנושא חשוב זה וייצור מעורבות של הקהל הרחב הן בקמפיין פייסבוק והן בקידום תכנים בפעילויות בקיץ שלנו ואולי ביחד נצליח למגר את התופעה".

גלית גלעד, סמנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "תופעת השכחה של ילדים ברכב גבתה את חייהם של ילדים רבים בישראל ועלינו לעשות כל מאמץ כחברה למנוע זאת. אני רואה חשיבות בשיתוף הפעולה עם מרכזי ביג למען העלאת המודעות לנושא חשוב זה. שכחת ילדים ברכב עלולה לקרות לכל אחד מאתנו, ברגע של עייפות, פיזור דעת או ברגע שאנחנו עוברים לעשות פעולות באוטומט. על ההורים לוודא כי בכל יציאה מהרכב ובטרם נעילתו, הרכב ריק מנוסעים. לעולם אל תשאירו ילד צעיר ברכב סגור, גם לא לדקה, וגם לא עם חלון קצת פתוח. חום קיצוני משפיע על תינוקות ופעוטות במהירות רבה ובצורה חמורה, מכיוון שממדי הגוף של ילדים קטנים, וטמפרטורת הגוף שלהם עלולה לעלות במהירות”.

מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי משנת 2008 אירעו 482 מקרים של השארת ילדים לבד ברכב או של הילכדות/נעילה ברכב, בהם היו מעורבים 543 ילדים. 25 מן המקרים הללו הסתיימו במות הילד.
בשנת 2016 אירעו 7 מקרי תמותה כתוצאה משכחה ברכב ובשנת 2017 – מקרה תמותה יחיד.
קבוצת הגיל הבולטת היא של תינוקות ופעוטות בני 0-3 (כ- 77% מכלל המעורבים בהיפגעות), כאשר פעוטות עד גיל שנתיים מהווים כ- 42% מכלל המקרים המעורבים. כ- 60% מהמקרים שדווחו אירעו במהלך החודשים מאי - ספטמבר, שהם החודשים החמים בשנה".

44.jpg

לפרטים נוספים היכנסו לדף הפייסבוק של ביג מרכזי קניות.

 

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?