הקלאסיקה של הג'ז עם רביעיית הסקסופונים ''Saxrange''
רביעיית הסקסופונים "Saxrange", מגישה עיבודים מקוריים ומודרניים ליצירות קלאסיות וסטנדרטים של ג'אז (מאת אלינגטון, גרשווין, חצ'טוריאן ועוד), בשילובים של מוסיקה יהודית עממית, מוסיקה אתנית וג'אז מודרני.
רביעיית הסקסופונים סאקסריינג', נוסדה בשנת 1995 על ידי סטודנטים
הרביעייה משתתפת בפסטיבלים וקונצרטים בארץ ובחו''ל . עם התכנית הראשונה הופיעה הרביעייה בהופעת בכורה בפסטיבל הג'אז בים האדום (2001 ) ועם תכניתה השנייה, היא הופיעה בפסטיבל ב 2008 והקליטה את החומר על גבי תקליטור .
דמיטרי שורין – סקסופון סופרן
אולג רסקין – סקסופון אלט
קונסטנטין גורטיקוב – סקסופון טנור
אלן בסין – סקסופון בריטון
יום שבת, 11/6/2011 בשעה 12:00 במנזר לטרון
מחיר כרטיס :80 ש''ח במשרדי "פניני מוסיקה קלאסית" בטל 02-5356954.
א'-ה' 9:00-16:00, ו' 9:00-12:00
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?