דלג לתוכן העמוד
יום חמישי, 24 בינואר 2019
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

התושבים מוזמנים לקחת חלק בגיבוש תוכנית העבודה לישוב

המועצה המקומית בהר אדר מקימה צוותי עבודה והיגוי במגוון תחומים במטרה לאפשר לתושבים לתרום מניסיונם בגיבוש המלצות לקידום היישוב בתחומים השונים ולחלוק את הידע שצברו במהלך השנים כדי לגבש המלצות, ולהכין תוכנית עבודה לשיפור איכות החיים בתחומים שונים.

במסגרת זאת פרסמה המועצה קול קורא לתושבים להצטרף לצוותי העבודה השונים, לייצר ערך ולקחת חלק בעיצוב עתידה של הר אדר לשנים הבאות.

"אנחנו שמחים להזמין אתכם להיות שותפים בעשייה ולהיות חלק מקהילה משפיעה, מעורבת הקובעת סדר יום. אנו רואים בכם שותפים לפורום המקצועי של הר אדר, הפועל יחד להתמודדות עם אתגרים, לאיתור פתרונות וקידום יוזמות משותפות", נכתב בפרסום.

רשימת ועדות ההיגוי כוללת את הנושאים הבאים: איוש מוקד בחירום, איכות סביבה, אירועי תרבות יישוביים, בטיחות בדרכים, גישור וישוב סכסוכים, הגיל הרך, הגיל השלישי, חינוך פורמאלי, חנייה, יזמות ופיתוח עסקי, יחידת ג'יפים וטרקטורונים, יחידת התנדבות, יחידת חילוץ והצלה, כיתת כוננות, מאבק בנגע סמים, אלכוהול ואלימות, נוער וצעירים, ספורט , עסקים קטנים, קהילה, קליטת משפחות חדשות, רווחה ושירותים חברתיים, שיפור פני הישוב.

בישיבת המועצה האחרונה אישרה מועצת הר אדר מינויים של מספר ועדות. בין היתר מונו יושבי ראש מבין חברי המליאה לוועדות הבאות: הגיל השלישי, יו"ר, מיכה צוריאל, חינוך, יו"ר, עמיר אריהן, יזמות ופיתוח עסקי, יו"ר, פנינה בן עמי-איצקוביץ, איכות סביבה, יו"ר, נתלי שחף, רווחה ושירותים חברתיים, יו"ר, מירי רחמים, ועדת שפ"י (שיפור פני היישוב) – יו"ר, שי רטר. בנוסף, חברת המועצה, שרון צ'רקסקי מונתה לסגנית ומ"מ ליו"ר הוועד המנהל של עמותת המרכז לחינוך משלים ולתרבות הפנאי בהר אדר.

ההשתתפות בועדות הינה בהתנדבות ובהתאם לצרכי המועצה. מספר המשתתפים בכל ועדה מוגבל ושיקול הדעת בבחירת חברי הצוותים הוא בהתאם למידת ההתאמה לתחומי אחריות הוועדה. ההרשמה באתר המועצה.

 

 

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?