חדש ב"יד-חריף": "בין שנתיים ל-6"
תוכנית מפגשים מיוחדים להורים ולילדי הגן – מוסיקה, תנועה, סיפור, יצירה, אחת לשבועיים, בימי א' אחה"צ.
במפגש הראשון נחשפו הילדים והוריהם למגוון כלי הקשה שהכין דיויד פנסטר, מתופף ונגן כלי-הקשה, ממורי "יד חריף". המפגש השני התקיים אתמול, יום א', 2.1.2011, ובו סיפר "עומר המספר" את הסיפור על הזמיר מארץ סין, בליווי כלי נגינה אתניים ובהשתתפות פעילה של הילדים.
ישבתי, אמש, בין ציבור הילדים והוריהם וצפיתי בכיף באירוע.
קהל הילדים נהנה מאוד לשתף פעולה עם עומר וסיפורו, התנועע בקצב שירת הזמיר
המפגש הבא (בעוד שבועיים) יוקדש לסדנת פסיפס בהדרכת האומנית אופירה אלקובי.
אני מצדיעה לטל בן-אור, המנהל החדש של "יד חריף" ולצוות, על הרעיון היצירתי. המכניס ילדים קטנטנים לעולם האומנויות ונותן להם טעימה ערבה מתחומי אומנות שונים
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?