דלג לתוכן העמוד
יום שני, 22 ביוני 2026
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

חוגגים בקצף הבירה

פסטיבל הבירה שהתקיים בסוף השבוע האחרון (29-30.8) מסמן שלב נוסף בכניסת ענף הבירה למרכז הפעילות התיירותית במטה יהודה. באירוע השתתפו בסך הכל קרוב ל-3000 איש, רבים מהם מאזור המרכז, שחגגו עם שפע של בירה בטעמים אקזוטיים ומעניינים, חלקן יוצר בראשונה לכבוד האירוע. פסטיבל הבירה התקיים במהלך הימים חמישי ושישי האחרונים. בערב יום חמישי חגגו באתר הפסטיבל שבצומת שריגים-גבעת ישעיהו כ-2000 איש, שנהנו מ-14 דוכנים של מבשלות בירה מקומיות וממוסיקה קצבית. מנהל מחלקת התיירות, משה סויסה אמר כי כבר בסביבות השעה עשר בערב התמלאו החניונים הצמודים לאירוע במאות מכוניות והמשטרה ביקשה לסגור את האירוע למבקרים נוספים. בין המבלים במקום היה גם ראש המועצה משה דדון שבירך את בעלי המבשלות והחוגגים בברכת שנה טובה ואמר כי "מסורת הפסטיבל וייצור הבירה במטה יהודה יימשכו לעוד שנים רבות וטובות". ביום שישי שלמחרת, נפתח האירוע בשעה 11 בבוקר, אולם נוכחות של מבקרים נרשמה כבר מהשעה עשר. זרם המבקרים לא פסק מלהגיע עד שעות הצהריים המאוחרות ובסך הכל ביקרו במהלך היום באירוע כאלף איש נוספים.

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?