יש לנו דם!
ועד צור הדסה מזמין את הציבור, לתרום דם ולהציל חיים.
ההתרמה תתקיים ביום שישי בשבוע הבא (30.3), בין השעות 8:30 – 13:00 בבית קהילת צור הדסה ליהדות מתקדמת (בירידה לחוות הסוסים).
לא ניתן לתרום ללא תעודה מזהה. בני 17- 18 מוזמנים אף הם לתרום, אך יש להביא אישור בכתב מההורים.
לפרטים – שירה – 054-7726308 או אירית – 050-8288299
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?