דלג לתוכן העמוד
יום שני, 11 בנובמבר 2019
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

חדש: חלוקת דואר רשום וחבילות בקניון הראל

סניף דואר נוסף נמצא כבר בתכנון. עמוס בן חיים (מימין) ויורם שמעון (במרכז)

הקלה צפויה לתושבי מבשרת ציון שהמתינו עד היום בתור לקבלת דברי דואר רשום וחבילות. השבוע נחנך סניף דואר חדש בקניון הראל, שיעסוק בחלוקת חבילות ודברי דואר רשומים לקהל הרחב.

מזה תקופה ארוכה פועל במבשרת ציון רק סניף דואר אחד מרכזי, בקומה השניה בקניון הראל. כ-30,000 תושבים ביישוב נאלצו להגיע לסניף זה כדי לקבל שירות וכתוצאה מכך נוצרו עומסים, לחצים רבים ובעיות קשות כגון אי קבלת ומסירת דואר, תורים ארוכים שהכבידו והעיקו על התושבים. במיוחד הכביד העניין על קבלת חבילות מרכישות באתרי האינטרנט, נוהג נפוץ ומקובל בקרב תושבי היישוב.

ראש המועצה המקומית, יורם שמעון התגייס כדי לנסות ולפתור את הבעיה המציקה. הוא קיים סדרת פגישות עם הנהלת דואר ישראל בהן דרש להקים מרכזי מסירה נוספים ביישוב והוספת אנשי צוות לסניף הקיים.

המאמצים נשאו פרי ולאחרונה נפתח סניף למסירת חבילות דואר ברחוב מבצע נחשון, אשר כבר נותן מענה לאלפי תושבים ומפחית את העומסים שהיו קיימים. כעת מתווסף מרכז חלוקה נוסף, בקניון הראל, שגם הוא יפחית ויצמצם את התורים ואת זמן ההמתנה הממושך בסניף הדואר בקניון ובמעוז ציון.

השבוע חנכו מנהל מרחב ירושלים בחברת דואר ישראל, עמוס בן חיים, וראש המועצה את הסניף החדש לחלוקת חבילות ודברי דואר שהוקם בקומת הקרקע בקניון הראל בצמוד לחנות של 'עשה זאת בעצמך'. שמעון ברך על מרכז חלוקת החבילות החדש ואמר: "אני מקווה שסניף דואר נוסף הנמצא בשלבי תכנון והקמה אף הוא ייפתח בקרוב. דואר ישראל ראה שמבשרת ציון אינה עוד יישוב קטן המסתפק בסניף דואר אחד והבין את חשיבותו של סניף ומרכז חלוקת חבילות נוספים".

שמעון הודה לתושב היישוב, ח"כ נחמן שי, ולמנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, על "הנכונות והרצון לשפר את שירות הדואר לתושבי מבשרת ציון".

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?