מגלגלים את הכדור
טורניר באולינג התקיים השבוע (22.7) בבאולינג בית שמש בהשתתפותם של כ-60 שחקנים. את המקום הראשון קטף אריק שרוני, במקום השני התברג אלחנן פס ובמקום השלישי זכה רפאל גולדמאייר. בתמונה מימין לשמאל: פס (שלישי מימין), שרוני, (רביעי מימין), גולדמאייר (חמישי מימין) ובעלי מרכז הבאולינג בבית שמש, גילי שרון (שני משמאל) ואלי קפלן (קיצוני משמאל).
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?