נכנס יין יצא יאסו
יקב נבו במושב מטע, חנך בשבוע שעבר את סוכת האירוח החדשה שלו באירוע חגיגי בסגנון יווני.
עשרות החוגגים נהנו מהופעה של הרכב יווני, שהלהיב את האווירה בקטעים מוכרים והקפיץ את הקהל לריקודים, במיטב המסורת של הטברנות בסלוניקי. בקטע הקולינארי, נהנו האורחים מאוכל נפלא, שחלקו נאפה בטאבון מסורתי הפועל במתחם ולצידו היין המעולה של היקב הצעיר, אשר שמעו כבר יצא והתפרסם בכל רחבי הארץ. בעלי היקב, נבו ואיריס חזן מסרו, כי אירוע הפתיחה, הוא ראשון בסדרה של אירועים מוסיקליים וקולינאריים, שהיקב יקיים מעתה אחת לחודש. יאסו...
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?