"פניני המוסיקה" מציגים במסגרת פסטיבל התנ"ך
חלילים בקלאסיקה רומנטית, שישי 23.07.10 (18:00) מערת הפעמון בית גוברין
חפצי זר אביב – חליל צד וחליליות, ורוניקה קריימר – נבל, סוניטה סטניסלאו – נבל, יוליה סוקולוב – סופרן.
יצירות מאת: ויואלדי, מוצרט באך, גלוק, סן.סנס, איבר, ביזה ועוד... . קונצרט לאור נרות.
אמנית החליל חפציבה זר-אביב בקונצרט מיוחד עם הנבלאיות: אולגה מויטליס ו סוניטה סטניסלאו . הקונצרט הוא חלק מסדרת קונצרטי האביב הרומנטיים של פניני המוסיקה. החלילנית חפציבה זר-אביב מגיעה מהעולם הקלאסי ומתמחה בנגינה בחלילים וחליליות מסוגים שונים, החל מהחלילים הקלאסיים ועד לחלילים עממיים וחליליות בארוק ואיריות. היא הופיעה עם תזמורות ולהקות בישראל, ארה"ב, גרמניה, הונגריה, מקסיקו , ברזיל , האיים הקריביים , אתיופיה , צרפת, אירלנד, הולנד אורגוואי , ארגנטינה ועוד... כמו כן השתתפה בכיתות אמן בארה"ב , גרמניה קנדה וישראל בעיקר בתחום של מוסיקת עולם. חפציבה הוציאה את האלבום "חלילים שמימיים" ובו יצירות צי'ל אאוט פרי עטה וכן את האלבום הבינלאומי "חלילים" מיצירותיו של המלחין הישראלי אמיר פרוהליך, שני אלבומים הזוכים להצלחה והשמעות רבות ברדיו. במהלך שנות פעילותה הענפה ניהלה בעבר חפציבה את הקונסרבטוריון העירוני ואת מחלקת המוסיקה של עיריית נתניה וייסדה וניהלה את הקונסרבטוריון בהרצליה פיתוח. כיום חפציבה היא המנהלת המוסיקאלית והאומנותית של מגוון פסטיבלים מוסיקליים וסדרות קונצרטים עממיים וקלאסיים ברחבי הארץ. בקונצרט אביבי זה תציג זר-אביב "להיטים" מתקופות הבארוק והרומנטיקה הקלאסית ועד לפולקלור בינלאומי בחלילים עממיים. בין השאר תוכלו לשמוע קטעים מתוך "ארבע העונות" של וויואלדי, מתוך "מחול הרוחות הטובות" מאת גלוק, קטעים מאת מוצרט, באך, סן.סנס (הברבור), איבר, ביזה ועוד...
העמותה "פניני המוסיקה" – בייסודה ובניהולה של ילנה באידק, מפיקה קונצרטים הנערכים באווירה רומנטית לאור נרות או לפידים. הקונצרטים מכסים מגוון סוגי המוזיקה בהם: בארוק, קלאסי , מוזיקה ליטורגית, ג'אז, כלייזמר, מוסיקת עולם ( אירי, בלקני, צועני, קאנטרי ופלמנקו ) והופעות מוזיקאליות לילדים. ברבים מהקונצרטים משתתפת " תזמורת הפסטיבלים הירושלמית" בהדרכת ולדימיר ברשויץ'. הקונצרטים מתקיימים בשישי אחר-הצהרים (בקיץ) ובימי שבת וחג בצהריים (כל השנה) במבנים ציוריים שונים ברחבי ישראל. במנזרים, כנסיות, מערות בסביבת ירושלים, לטרון, חיפה ויפו. בקיץ נערכות סדרות במערת בית-גוברין ובאמפי עזריאלי.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?