קולה של ארגנטינה
האנסמבל לפולקלור לטינו-אמריקאי, שהזמין את הסולנית סילביה קיגל לסדרת הופעות בישראל, מתמחה בביצוע מוסיקה עממית ומסורתית של הפולקלור הלטינו-אמריקאי וארגנטינאי, כמו גם במוסיקה כפרית-ילידית של ארצות האנדים.
הביצוע נעשה בכלים אותנטיים. המופע מוקדש לזכרה של מרסדס סוסה ומציג בצד שיריה את המוסיקה העממית של דרום אמריקה, בכלים אותנטיים.
יום שבת, 12/5/2012 , בשעה 13:00 , בלטרון - מוזיאון יד לשריון, פרטים 02-5356954
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?