תערוכת הגינון הארצית: גינות חסכוניות במים
הגן הבוטני האוניברסיטאי שבגבעת רם בירושלים, מזמין את הציבור בחול המועד פסח, לבקר בתערוכת הגינות הארצית 2012. התערוכה השנה, תתרכז בגינון תוך שימוש בצמחים מקומיים חסכוניים במים.
בתערוכה יוצגו האפשרויות להקמת גינה בכל מקום ובכל גודל, הכנסת הירוק אל האורבאני, פיתוח ועיצוב מרפסות וגגות, גינות וורטיקאליות, תצוגת סחלבים ותחרות עיצוב גינות של גננים מקצוענים. המבקרים בתערוכה יוכלו ליהנות מסדנאות לילדים הכוללות סדנת יצירה ירוקה, אמני רחוב, צילום עם קירות פורחים, חפש את המטמון בגן, הדרכות שטח בנושא גינון חסכוני במים וכן מיריד ביתנים, אשר יכלול את כל המוצרים הנלווים לגינון ועיצוב גינות.
ימים א'-ד', 8/4/12-11/4/12 בין השעות 9:30-17:00. בימי חול המועד – הכניסה חינם, בחסות בנק הפועלים.
02-6794012.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?