2000 חגגו את פריחת האביב בהר
הצלחה לצעדת אביב בהר: כ-2,000 צועדים מכל רחבי המועצה, הורים וילדים, הגיעו ביום שישי האחרון למושב בר גיורא, להשתתף בצעדה שהתקיימה זו השנה השנייה, במטה יהודה. את פני הצועדים, קיבלו מזג אוויר חמים ופריחה אביבית. הצועדים נהנו ממשטחים יפהפיים, משולבים ברקפות, תורמוסים כלניות, שקדיות, פרגים ושלל פרחים מלבלבים במגוון צבעים.
הצעדה נועדה בין היתר, לעודד אורח חיים בריא יותר ולטפח מפעלי ספורט עממיים לכל המשפחה. לרשות הצועדים עמדו שני מסלולי הליכה: 8 ק"מ ו- 5 ק"מ ובסיום נערך הפנינג בעין מטע, שכלל חלוקת חולצות ומדליות, פינות יצירה לילדים ודוכני מזון.
בין הצועדים, היו מאות תלמידי בתי הספר 'הדסים', 'אלון' ו'לביא', ולאחר הצעדה, התקבלו במועצה פניות רבות, מתושבים שביקשו להודות על הפעילות המבורכת. לאור ההצלחה הרבה, מתכוונים במועצה להמשיך את המסורת גם בשנה הבאה ולצרף צועדים נוספים מכל רחבי הארץ.
על ארגון הצעדה, זו השנה השנייה, היו אמונים מנהל מחלקת הספורט, הרצל חובב, רכז הספורט במועצה, עוזי קחו, אירית הורוביץ, מנהלת תחום תרבות בצור הדסה והוועד המקומי. במועצה הודו גם לאנשי הביטחון, הסדרנים ואנשי הצוות הרפואי ,שתרמו את חלקם החשוב להצלחת הצעדה.
במועצה סיכמו את האירוע בשביעות רצון, ואמרו: "אין ספק שמדובר בחוויה מעצימה, שמחברת בין התושבים. נמשיך ליזום תוכניות ואירועים נוספים עבור התושבים".
צעדת 'אביב בהר', הינה חלק מתוכנית התרבות השנתית במטה יהודה. ראש המועצה, משה דדון, מבקש ליצור רצף של פסטיבלים, צעדות, פעילויות ואירועים, שיתקיימו לאורך כל השנה, בדומה לפסטיבל היין, פסטיבל האוכל, פסטיבל הבירה, פסטיבל איכות סביבה, צעדת אביב בהר, ערבי 50 +, הופעות של אמנים מובילים בהיכל התרבות ועוד. כל זאת, על מנת לבנות קהילה, שתושביה משתפים פעולה האחד עם השני ובונים יחד את האזור, תוך עשייה ויצירה מתמדת בכל תחומי החיים.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?