קפיצה לתהום
אלי אבידר, מנכ"ל מכון היהלומים, בכיר לשעבר במשרד החוץ ואיש יחידת האיסוף המודיעיני 504, שמתגורר במושב שורש, חנך השבוע את השקת ספרו "התהום".
האירוע החגיגי נערך במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים, בנוכחות בכירים בקהילייה המודיעינית והכלכלית.
בתום הערב הודה אבידר לרעייתו, אורנית והצהיר כי אין דבר יותר "רומנטי", מלהביא לרעייתך ספר חדש בערב ט"ו באב.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?