הספריה קוראת לך
בתום תהליך הקמה בן שלוש שנים נפתחה השבוע הספריה המחודשת של מטה יהודה בסמוך לבניין המועצה האזורית ובה 40 אלף ספרי קריאה ועיון למבוגרים, בני נוער וילדים. מנהלת הספריה היא רבקה אליהו ולצידה אהובה פחימה אליהו.
"הספריה החדשה נבנתה עם הפנים לקהילה", אומרת רבקה אליהו, בוגרת תואר ראשון בספרנות, "זו תהיה הספריה המרכזית ובהמשך יוקמו שלוחות ביישובים שונים במועצה. אני מזמינה את התושבים לעשות מנוי משפחתי תמורת צ'ק פיקדון של 100 שקל בתמורה יוכלו להשאיל בכל פעם ארבעה ספרים".
המטרה בעתיד היא להפוך את המקום למרכז תרבותי ולחבר את הספריה לטכנולוגיה המותאמת לעידן המידע. "התושבים יוכלו להיכנס מהבית או מהספריה המקומית ולקבל מידע מהספריה המרכזית ובאמצעותה", מוסיפה רבקה אליהו, "בהמשך נקיים כאן גם שעות סיפור, מפגשים עם סופרים והצגות תיאטרון. מספר הקוראים בכל הארץ נמצא במגמת עלייה ואנו מצפים שגם כאן התושבים יגיעו בהמוניהם ויעשו שימוש קבוע בשירותי הספריה".
הספריה החדשה פתוחה בימים א-ג-ה בשעות 8:30-15:30, ובימי ב' בשעות 12:00-18:30. פרטים: 02-9958952/997.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?