נחנך מגרש הספורט ברמת רזיאל
רבים מתושבי רמת רזיאל הגיעו ביום שישי (4/2/2011) לטקס חנוכת מגרש הספורט ביישוב. זאת במסגרת תוכנית השדרוג של מגרשי הספורט, שמוביל ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון.
השדרוג נעשה בפיקוח של החברה הכלכלית לפיתוח מטה יהודה.
עבודות השיפוץ כללו: החלפת מבנה המגרש, התקנת גדר רשת חדשה בגובה 4 מטרים - כולל התקנת שערי פשפש, ריבוד המגרש באספלט למגרשי ספורט עם ציפוי "ספורטקוט" וסימוני המגרש, התקנת מתקני ספורט "בסקט 2000 " ושערי קט רגל, בניית קיר אימונים לטניס, תיחום המגרש במרבד דשא סינתטי, התקנת ברזיה ואשפתון וריצוף שבילי הגישה לבית העם הסמוך. עלות השיפוץ הסתכמה בכ- 400 אלף שקלים.
דדון: "חנוכת מגרש הכדורסל ברמת רזיאל היא ציון דרך נוסף בתוכנית השדרוג שמובילה המועצה בראשותי. התושבים ייהנו ממתקן ספורט ברמה הגבוהה ביותר. נמשיך בעבודה זו עד לשדרוג כל מגרשי הספורט ברחבי המועצה, כחלק מהתחייבותנו להעמיד את התושב במרכז העשייה ולפעול לשיפור מתמיד בספורט ובכלל".
לאחר טקס הסרת הלוט, נערך משחק ראווה בהשתתפות תושבי המקום, בו גברה קבוצת הצעירים על קבוצת המבוגרים.
יושב ראש ועד היישוב, ברוך פלד: "אנחנו מודים למועצה ולעומד בראשה, שדאגו להקים כאן מגרש יפהפה, תוך מסירות ועמידה בתקנים. זהו מגרש רב תכליתי, המשמש לשלושה ענפי ספורט – כדורסל, טניס וקט רגל. במקום ישנה תאורה הפועלת עד השעה 22:00 בלילה והפעילות כאן היא רבה".
ביישוב רמת רזיאל, הקרוי על שמו של מפקד האצ"ל דוד רזיאל, מתגוררים כ- 400 תושבים, רובם – מילדים ועד מבוגרים הגיעו לטקס. פעילות ענפי הכדור פופולארית בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים. המחלקה לספורט, בראשותו של הרצל חובב, פועלת להפקת אירועי ספורט שונים במהלך השנה, תחת הכותרת "כן לספורט ולא לאלימות", תוך שילוב פעילות חינוכית.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?