דלג לתוכן העמוד
יום שלישי, 23 ביוני 2026
אשר שימוש בשירותי מיקום להצגת מזג האוויר

חמישים ונהנים

יושבת ראש הוועד המקומי במושב זכריה, אילנה דוד ופעיל הציבור ממושב צלפון, משה אוחנה, זכו לתעודות הוקרה על פעילותם למען הקהילה.

התעודות חולקו במהלך אירוע "חמישים פלוס", שנערך החודש באולם המופעים האזורי בצרעה. "זו דרכנו להודות לשניים על פועלם ותרומתם למען החברה במטה יהודה. הם מהווים דוגמא ומופת לכל תושב ומוכיחים שכאשר רוצים, אז מוצאים את הזמן לתת לקהילה", בירך ראש המועצה, משה דדון. האירוע החגיגי התקיים זו הפעם השלישית בנוכחות של 600 תושבים, אשר שרו ורקדו ביחד עם הזמר שלומי שבת. "מחמם את הלב לראות כאן את כולכם, זה הפידבק הטוב ביותר שיכולה מועצה לקבל מהתושבים", אמר דדון, "לתרבות אין גיל. כמו שאנחנו משקיעים בילדים, בני נוער וצעירים, כך אנו מוקירים ופועלים לטובת האוכלוסייה המבוגרת, זו שבנתה במו ידיה את מטה יהודה. לניסיון, להשכלה וליחסי האנוש של האנשים היקרים האלה, אין תחליף".

אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?