כנס התזמורות של מטה יהודה
הכנס השנתי של התזמורות הבית ספריות במטה יהודה, בהובלת מרכז 'יד חריף', אגף חברה ונוער ומינהל חינוך התקיים בשבוע שעבר. הכנס התקיים כחלק מתוכנית הוראת כלי הנשיפה וההקשה במטה יהודה בהשתתפות ארבע תזמורות בית ספריות: בי"ס ממ"ד 'האלה', בי"ס הממלכתי 'צורים', בי"ס הממ"ד 'מתתיהו' ובי"ס הממלכתי 'הרטוב'.
"לימוד הנגינה מעניק זכות בסיסית לכל ילד וילדה להתנסות ולחוות", אומר טל בן אור, מנהל 'יד חריף'. "התזמורות הבית ספריות נפתחות לכלל ילדי כיתות ד' החל מחודש ינואר, ועל התלמידים לעמוד בידע של קריאת תווים, הפקת צליל בסיסית וכמובן רצון ללמוד עוד".
בכנס הופיעו גם שתי התזמורות האזוריות של מטה יהודה, התזמורת הצעירה בניצוחו של אדאורדו אברמסון והתזמורת הבוגרת בניצוחו של אלכס קלופוב. בשנה הבאה תיפתח תזמורת נוספת, תזמורת העתודה, לבוגרי כיתות ד'.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?