מטה יהודה מצדיעה לכוחות החירום

נציגי כוחות החירום בלשכת ראש המועצה האזורית מטה יהודה. צילום דוברות מטה יהודה
המועצה האזורית מטה יהודה קיימה השבוע מפגש הערכה והוקרה מיוחד לכלל גורמי החירום, הביטחון וההצלה שפעלו לצד המועצה במהלך התקופה האחרונה ובפרט במהלך אירועי החירום והמתקפות מאיראן.
במפגש השתתפו נציגי משטרת ישראל, פיקוד העורף, כבאות והצלה, מד"א, אגף החירום במשרד השיכון, צוותי המועצה, בעלי תפקידים ומתנדבים, אשר פעלו יחד במסגרת מערך החירום המועצתי למען ביטחון התושבים. לנציגים חולקה תעודת הוקרה ועליה מתנוססות מילותיו העוצמתיות של סרן דקל סויסה ז"ל, בן מושב בר גיורא, בוגר הפנימיה הצבאית בחיפה ומ"מ בגדוד 13 בגולני, שנפל במלחמת חרבות ברזל: "אתה יכול להתעסק בעצמך, או לעשות משהו טוב יותר".
ראש המועצה, אבישי כהן הודה לכל הגורמים על העבודה המשותפת והמקצועית ואמר: "בתקופה מורכבת ומאתגרת, הוכחתם פעם נוספת את המשמעות האמיתית של שליחות ציבורית. פעלתם במקצועיות, באחריות ובמסירות אין קץ, תוך שיתוף פעולה יוצא דופן בין כלל הגופים. התהליכים שנבנו לאורך השנים והעבודה המשותפת בשטח אפשרו לנו לתת מענה מהיר ואיכותי לתושבים. בשם תושבות ותושבי מטה יהודה אני מבקש לומר תודה גדולה לכל אחת ואחד מכם. הציבור סומך עלינו, והאמון הזה נבנה בזכותכם."
נציגי כוחות החירום שנכחו באירוע שיבחו את מוכנות החירום של המועצה האזורית מטה יהודה וציינו כי עובדי המועצה התגייסו לכל משימה וסייעו בעבודה של הצוותים בשטח.
מפקד תחנת מטה יהודה במשטרת ישראל, סנ"צ ראובן נאווי: "החיבור בין האנשים והגופים בשטח אינו מובן מאליו. באירועי חירום רואים את המקצועיות, המחויבות והמסירות בעיניים. שיתוף הפעולה עם המועצה ועם ראש המועצה מאפשר עבודה יעילה ואפקטיבית, ואנחנו מעריכים ומוקירים זאת בשם כלל שוטרי התחנה."
נציג פיקוד העורף, עידן חמי הוסיף: "היכולת של המועצה, בהובלת ראש המועצה וראשי הצוותים, להתגייס באופן מיידי לכל משימה היא דבר שאינו מובן מאליו. תמיד פותחים עבורנו את הבית ואת הלב, וזו שותפות אמיתית שמאפשרת לנו לפעול בצורה הטובה ביותר."
מ"מ מפקד תחנת בית שמש כבאות והצלה בית שמש, אורון דמרי, הוסיף: "השם של מטה יהודה הולך לפניה בכל הנוגע להיערכות לחירום ולקשר עם הקהילה. רואים זאת היטב בשיתופי הפעולה בשטח." עם קבלת התעודה, מיהר דמרי לחזור אל הצוותים כדי להעצים אותם והדגיש בגאווה: "ההישג הזה כולו של האנשים בשטח, הם אלו שנמצאים בחזית, ביום ובלילה, ומפגינים אומץ לב ומחויבות בלתי מתפשרת להצלת חיים".
נציגי אגף החירום במשרד השיכון ציינו את פעילות המתנדבים שהגיעו לסייע בשטח ואת שיתוף הפעולה עם המועצה בקידום תוכניות לריכוז והפעלת מתנדבים בתחומי ההנדסה והחירום.
במהלך המפגש הוענקו תעודת הוקרה מיוחדות לכלל השותפים שפעלו במסגרת מערך החירום. המפגש הסתיים בהבעת תודה והערכה לכל העוסקים במלאכה, מתוך הבנה כי החוסן הקהילתי והיכולת להתמודד עם אתגרי החירום נשענים בראש ובראשונה על שיתוף פעולה, מקצועיות וערבות הדדית.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?