פניני המוסיקה פותחים בפעילות במוזיאון השריון בלטרון
הקונטרה טנור הבינלאומי סלבה קגן פלאיי במופע " Let's fall in love ''. בואו להתאהב .....
הזמר הבינלאומי סלבה קגן-פלאי (יפן, אירופה, ארה"ב) בעל קול הקונטר-טנור הייחודי, יגיש תכנית מגוונת בעיבודים חדשים היוצאת מן הבארוק (באך, ויואלדי, הנדל), דרך הקלאסי (ורדי, שוברט, קצ'יני) ועד לשירי ג'אז מחזמר ופופ. מהלהיטים של גרשווין, ברנשטיין, אלה פיצ'ג'רלד, פרנק סינטרה, סטיבי וונדר, ברברה סטרייסנד, להקת אבבא ועוד...ה"טיים" תיאר את ''קול היהלומים'' המיוחד של קגן פלאיי כ"חמים ויחד עם זאת נקי מאוד". בקונצרט משתתפים גם פסנתרן הג'אז איגור ניימרק ותזמורת הפסטיבלים הירושלמית.
הקונצרט יתקיים במוזיאון השריון בלטרון, באתר היסטורי באולם ממוזג, בשבת, 21/8/2010 בשעה 12:00. כרטיסים ניתן להשיג בטלפון מספר 02-5356954
העמותה "פניני המוסיקה" – בייסודה ובניהולה של ילנה באידק, מפיקה קונצרטים הנערכים באווירה רומנטית לאור נרות או לפידים. הקונצרטים מכסים מגוון סוגי מוזיקה בהם: בארוק , קלאסי , מוזיקה ליטורגית , ג'אז , כלייזמר, מוסיקת עולם ( אירי , בלקני , צועני , קאנטרי ופלמנקו ) והופעות מוזיקאליות לילדים. ברבים מהקונצרטים משתתפת " תזמורת הפסטיבלים הירושלמית" בהדרכת ולדימיר ברשויץ'. הקונצרטים מתקיימים בשישי אחר-הצהרים (בקיץ) ובימי שבת וחג בצהריים (כל השנה), במבנים ציוריים שונים ברחבי ישראל, במנזרים, כנסיות, מערות בסביבת ירושלים, לטרון, חיפה ויפו. בקיץ נערכות סדרות במערת בית-גוברין ובאמפי עזריאלי.
אהבתם? התרגזתם? יש לכם מה להגיד?